Gap Analysis

Gap Analysis με Μπλοκ Σεμιναρίου Post-it®

Εντόπισε τις ευκαιρίες για να αξιοποιήσεις τις πραγματικές δυνατότητές σου.


Η Gap Analysis είναι μια απαραίτητη μέθοδος που θα σε βοηθήσει να αξιολογήσεις την τρέχουσα έναντι της πιθανής απόδοσής σου.

Διαπιστώνοντας τον τρόπο αξιοποίησης (ή μη αξιοποίησης) των πλεονεκτημάτων και των πόρων σου, η Gap Analysis καθιστά δυνατή την ταχύτερη επίτευξη των επιχειρηματικών σου στόχων, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
 

  • 1

    Προσδιόρισε το θέμα για το οποίο θέλεις να κάνεις αυτή την ανάλυση. Μπορεί να αφορά οτιδήποτε είναι απαραίτητο για τη λειτουργία της επιχείρησής σου: πηγές εσόδων, μείωση κόστους, ανάπτυξη προϊόντων, κ.λπ.

    Εντόπισε το θέμα

  • 2

    Κατάγραψε το θέμα σε ένα μεγάλο χαρτί, όπως το Μπλοκ Σεμιναρίου Post-it® για να το βλέπουν τα μέλη της ομάδας.

  • 3

    Σχεδίασε πού βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή σε σχέση με το θέμα που αξιολογείς πάνω στο χαρτί. Τα στοιχεία που θα σημειώσεις μπορεί να είναι αριθμητικά ή χαρακτηριστικά, αλλά μπορεί να αφορούν επίσης και το προϊόν σου (π.χ. αντιλήψεις καταναλωτών).

  • 4

    Στη συνέχεια, σχεδίασε το σημείο στο οποίο θέλεις να φτάσεις μέσα σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλεις να προσθέσεις τρία σημαντικά χαρακτηριστικά στο προϊόν σου τους επόμενους 18 μήνες.


    Σχεδίασε τον επόμενο στόχο

  • 5

    Καθόρισε πώς μπορεί να καλυφθεί το χάσμα. Ορισμένες κοινές μέθοδοι περιλαμβάνουν τη χρήση της Μεθόδου Αιτίου - Αποτελέσματος ή της Ανάλυσης SWOT. Εναλλακτικά, μπορείς απλά να σημειώσεις κάποιο-α από τα "6 M":

     

     

    • • Ανθρώπινο δυναμικό (Manpower) - περιέγραψε τους ανθρώπινους πόρους που χρειάζεσαι
    • • Μέθοδος (Method) - προσδιόρισε τις διαδικασίες που χρειάζεσαι
    • • Κριτήρια Μέτρησης (Metrics) - προσδιόρισε τα αριθμητικά κριτήρια που χρειάζεσαι
    • • Μηχανήματα (Machines) - καθόρισε την τεχνολογία που χρειάζεσαι
    • • Υλικά (Materials) - προσδιόρισε τα αγαθά που χρειάζεσαι (από πρώτες ύλες μέχρι υλικά για ενέργειες μάρκετινγκ)
    • • Χρονικό Πλαίσιο (Minutes) - πόσο χρόνο θα χρειαστείς για την επίτευξη του στόχου σου
  • 6

    Ξεκίνησε να προσδιορίζεις τους τρόπους με τους οποίους θα γεφυρώσεις αυτά τα χάσματα - συνεργάσου με τα βασικά μέλη της ομάδας για να καθορίσεις τις ενέργειες που χρειάζονται σε καθορισμένο χρονικό πλαίσιο. Κάνε μια ανασκόπηση για να αξιολογήσεις τι έχεις στη διάθεσή σου και τι χρειάζεσαι. Μην ξεχάσεις να σημειώσεις και τον προϋπολογισμό που απαιτείται.

  • 7

    Διοργάνωσε τακτικές συναντήσεις σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή δεκαπενθήμερη βάση για να αξιολογείς την πρόοδο και να καταγράφεις τα βήματα που γίνονται ή που έχουν ολοκληρωθεί.


    Διοργάνωσε τακτικές συναντήσεις


TAGS
    συνεργασία διαδικασία μπλοκ_σεμιναρίου
    Ακολούθησε το Post-it® Brand:
    Οι ονομασίες 3M, Post-it® και το κίτρινο χρώμα Canary Yellow™ είναι εμπορικά σήματα της 3M.
    Αλλαγή Τοποθεσίας
    Ελλάδα - Ελληνικά