All Post-it® Super Sticky Notes are now made with plant-based adhesive (67% plant-based adhesive).

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ

Μάθε για το Post-it® Brand

Για πάνω από 40 χρόνια, τα Προϊόντα Post-it® έχουν βοηθήσει τους ανθρώπους να είναι πιο παραγωγικοί, να επικοινωνούν καλύτερα και να εκφράζονται με πολλούς δημιουργικούς τρόπους.

  • Όσο γνωστά κι αν έχουν γίνει παγκοσμίως αυτά τα προϊόντα, στο ξεκίνημά τους, η επιτυχία δεν διαφαινόταν καθόλου βέβαιη. Το πώς "γεννήθηκαν" οι σε όλους μας γνωστές Κίτρινες Σημειώσεις Canary Yellow™, μας δίνει ένα πολύτιμο μάθημα: Η προσπάθεια μπορεί να είναι εξίσου σημαντική με την έμπνευση όταν πρόκειται να εφαρμόσεις μια ιδέα στην πράξη.

ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ:

  • Η Ανακάλυψη

    Ο Dr. Spencer Silver, ένας επιστήμονας της 3Μ, ενώ ερευνούσε τις κόλλες στο εργαστήριό του, ανακάλυψε κάτι πολύ περίεργο: ανέπτυξε μια μοναδική κόλλα - ανακάλυψε τα λεγόμενα "μικροσφαιρίδια" τα οποία διατηρούν την ικανότητά τους να κολλάνε ελαφρά σε διάφορες επιφάνειες, αλλά και ταυτόχρονα να μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα - "επανατοποθετούμενη κόλλα"

«Ήταν μέρος της δουλειάς μου σαν ερευνητής να αναπτύσσω καινούριες κόλλες κι εκείνη την περίοδο θέλαμε να δημιουργήσουμε ισχυρότερες και πιο δυνατές κόλλες» είπε ο Silver. «Αυτή δεν ήταν όπως οι άλλες κόλλες.»

  • Aυτό που ανακάλυψε ο Spencer, είναι τα λεγόμενα "μικροσφαιρίδια" τα οποία διατηρούν την ικανότητά τους να κολλάνε ελαφρά σε διάφορες επιφάνειες, αλλά και ταυτόχρονα να μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα - "επανατοποθετούμενη κόλλα"

  • Εξυμνώντας την Aνακάλυψη

    Εξυμνώντας την Aνακάλυψη

    Για χρόνια, ο Silver πάλευε να βρει χρήση σε αυτή την ανακάλυψη χωρίς αυτό βέβαια να τον εμποδίζει ταυτόχρονα να διαλαλεί τα πλεονεκτήματα της "δημιουργίας" του στους συναδέλφους του.

    "Κατάφερα να γίνω γνωστός ως ο Κος Επίμονος, διότι δεν τα παρατούσα."

    Εν τω μεταξύ, ο Art Fry, ένα άλλος επιστήμονας της 3Μ, είχε απογοητευτεί. Κάθε Τετάρτη βράδυ που προετοιμαζόταν για τη λειτουργία της εκκλησίας, χρησιμοποιούσε μικρά αποκόμματα χαρτιού για να μαρκάρει τους ύμνους που επρόκειτο να ψάλει. Μία Κυριακή όμως ανακάλυψε ότι όλα τα κομμάτια είχαν πέσει έξω από το βιβλίο με τους ύμνους.

    Χρειαζόταν έναν σελιδοδείκτη, ο οποίος θα κολλούσε στο χαρτί χωρίς να καταστρέφει τη σελίδα.

  • ...Εύρηκα!

    Ανακαλώντας στη μνήμη του ένα σεμινάριο του Silver που είχε παρακολουθήσει για τα μικροσφαιρίδια, του ήρθε στο μυαλό η μεγάλη ιδέα!

    Σε συνεργασία με τον Silver, ξεκίνησαν να αναπτύσσουν ένα προϊόν. Μόλις έπιασαν τους εαυτούς τους να γράφουν μηνύματα πάνω στις καινούριες τους αυτοκόλλητες σημειώσεις για να επικοινωνούν στο γραφείο, συνειδητοποίησαν τη δυναμική της ιδέας.

"Νομίζω, ότι αυτό που έχουμε εδώ πέρα δεν είναι ένας απλός σελιδοδείκτης," είπε ο Fry. "Είναι ένας ολοκαίνουριος τρόπος επικοινωνίας".

  • Δοκίμασέ το, θα σου αρέσει

    Ο Fry απόφάσισε να δοκιμάσει την εφαρμογή του νέου προϊόντος στα κεντρικά γραφεία της 3Μ.

Ο Fry προμήθευσε ολόκληρη την εταιρεία με τις νέες αυτοκόλλητες σημειώσεις. Οι υπάλληλοι τις λάτρεψαν.

  • Η 3Μ αρχικά λάνσαρε το προϊόν που αρχικά ονομαζόταν "Press 'n Peel" σε τέσσερις πόλεις, με ανάμεικτα αποτελέσματα.

    The Boise Blitz

  • Το Boise Blitz

    Οι υπεύθυνοι Marketing της εταιρείας αποφάσισαν να περάσουν το προϊόν κατευθείαν στα χέρια των καταναλωτών! Η προσπάθεια αυτής της μαζικής δειγματοδιανομής- γνωστή ως Boise Blitz λόγω του ότι ξεκίνησε από την πόλη Boise στο Idaho - ήταν μια τεράστια επιτυχία. Για την ακρίβεια, το ενενήντα τις εκατό των καταναλωτών που δοκίμασαν το προϊόν, ισχυρίστηκε ότι θα το αγόραζε ξανά.

1980 έως 1986

  • A Star is Born

    Ένα αστέρι γεννιέται

    Οι Σημειώσεις εξαπλώθηκαν ''σαν ιός'' είπε ο Fry. ''Ήταν ένα προϊόν σχεδόν αυτο-διαφημιζόμενο, διότι οι πελάτες έβαζαν τις σημειώσεις μέσα στα έγγραφα που έστελναν σε άλλους, προκαλώντας την περιέργεια του παραλήπτη. Το κοιτούσαν, το ξεκολλούσαν, έπαιζαν μαζί του και μετά πήγαιναν να αγοράσουν ένα τέτοιο μπλοκ για τους ίδιους."

    Ο Silver είπε ότι, όπως και άλλες επαναστατικές καινοτομίες, η ανακάλυψη τους ήταν ένα προϊόν που κανείς δεν πίστευε ότι το χρειαζόταν, μέχρι που το χρειάστηκε!

  • Το Κίτρινο Χρώμα εξαπλώθηκε παντού

    Στις 6 Απριλίου, ο "αφανής ήρωας" των Silver και Fry έκανε το ντεμπούτο του στα καταστήματα των ΗΠΑ ως Σημειώσεις Post-it®.

Η επιλογή του χρώματος Κίτρινο Canary Yellow™ ήταν τυχαίο γεγονός - το εργαστήριο δίπλα είχε στη διάθεσή του μόνο κίτρινα αποκόμματα χαρτιού.

  • Ο Lee Iacocca και άλλοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι που φιγουράρουν στη λίστα Fortune 500 έγραψαν πόσο πολύ τους άρεσαν. Οι Σημειώσεις Post-it® κυκλοφόρησαν στον Καναδά και την Ευρώπη.

  • Αναδεικνύοντας το μεγαλείο

    Ο Fry τιμήθηκε με τον κορυφαίο τιμητικό τεχνικό τίτλο της εταιρίας του, αυτόν του εταιρικού ερευνητή. ''Η πιο μεγάλη ανταμοιβή μου'', είπε, ''είναι να βλέπω τόσους πολλούς ανθρώπους να χρησιμοποιούν και να εκτιμούν το προϊόν μου.''

    Οι Σελιδοδείκτες Post-it® παρουσιάστηκαν ως ένας νέος τρόπος οργάνωσης με τη χρήση χρωματικών κωδικών, σελιδοδεικτών και συστημάτων αρχειοθέτησης.

1987 έως 1996

Και η πορεία συνεχίζεται…

Οι Σημειώσεις Post-it® γιόρτασαν τη 10η επέτειό τους και χαρακτηρίστηκαν ως κορυφαίο προϊόν της δεκαετίας όσον αφορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

  • Το Μπλοκ Σεμιναρίου Post-it® μπήκε στην αγορά. Μετά από αυτό, ο καταιγισμός ιδεών -brainstorming- δεν ήταν πια ο ίδιος άλλαξε για πάντα.

    Μετά από 28 χρόνια, ο Spencer Silver, συνδημιουργός των Σημειώσεων Post-it® συνταξιοδοτήθηκε από την 3Μ έχοντας πάνω από 22 διπλώματα ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ στο όνομά του.

    Ο Silver και ο Fry τελείωσαν την καριέρα τους στην 3Μ, έχοντας αποκτήσει όχι μόνο υψηλές διακρίσεις για την έρευνα, αλλά και αναρίθμητα βραβεία στα πλαίσιο της διεθνούς μηχανικής.

1997 έως 2003

  • Το Post-it® Brand πάει στο Χόλιγουντ

    Οι βασικοί χαρακτήρες της ταινίας "Romy and Michele's High School Reunion" ισχυρίζονται ότι είχαν εφεύρει τις Σημειώσεις Post-it® την περίοδο της αποφοίτησής τους.

Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε εργασιακό χώρο, έδειξε ότι σήμερα ο μέσος εργαζόμενος λαμβάνει 11 μηνύματα την ημέρα σε Σημειώσεις Post-it®.

  • Οι Σημειώσεις Post-it® πωλούνται σε παραπάνω από 100 χώρες. Η διάσημη πλέον κόλλα των Σημειώσεων Post-it® συνεχίζει να χρησιμοποιείται και σε άλλα προϊόντα της 3Μ.

    Post-it® Z-Notes

  • Το ήξερες ότι…

    Οι Σημειώσεις Post-it® Super Sticky εισήχθησαν στην αγορά με μια ισχυρότερη κόλλα που κολλάει καλύτερα σε κάθετες και μη λείες επιφάνειες.

    Σε ένα επεισόδιο του Sex and the City, ο φίλος της Carrie τη χώρισε μέσω μιας Σημείωσης Post-it®.

2004 έως σήμερα

  • Κολλημένο πάνω σου

    Οι Σημειώσεις Post-it® γιορτάζουν την 25η επέτειο από τη δημιουργία τους.

    Στον τελευταίο κύκλο του Grey’s Anatomy, η Meredith Grey και ο Derek Shepherd έγραψαν τους όρκους του γάμου τους πάνω σε μια Σημείωση Post-it®.

  • Ο κόσμος κρατάει Σημειώσεις…

    Οι Σημειώσεις Post-it® είναι πλέον διαθέσιμες σε παραπάνω από 150 χώρες. Συνολικά, υπάρχουν παραπάνω από 4.000 Προϊόντα Post-it®.

    Ο Silver, έχοντας δει τις Σημειώσεις Post-it® σε ταινίες, σε έργα τέχνης mosaic pop art αλλά και στην καθημερινότητα πολλών ανθρώπων, ήταν κατενθουσιασμένος. ''Το γεγονός ότι έχουν τόσο μεγάλη απήχηση ως προϊόντα, είναι κάτι πολύ περισσότερο απ' ότι ήλπιζα".

  • 1 CNN online έκδοση. Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

    3M, Post-it® και το κίτρινο χρώμα Canary Yellow™ είναι εμπορικά σήματα της 3M

Ακολούθησε το Post-it® Brand:
Οι ονομασίες 3M, Post-it® και το κίτρινο χρώμα Canary Yellow™ είναι εμπορικά σήματα της 3M.
Αλλαγή Τοποθεσίας
Ελλάδα - Ελληνικά