1. Προϊόντα Στήριξης FUTURO™
  2. Συμβουλές & Μυστικά
  3. Πώς να παραμείνετε δραστήριοι με τραυματισμό στον καρπό
  • Πώς να παραμείνετε δραστήριοι αν έχετε τραυματίσει τον καρπό

    • Σας δείχνουμε πώς να αποφύγετε τον πόνο στον καρπό χωρίς να παρεκκλίνετε από τους στόχους σας για τη φυσική σας κατάσταση

      Ο πόνος στον καρπό μπορεί πραγματικά να επηρεάσει το πρόγραμμα της προπόνησής σας. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να επηρεαστεί και η γενική φυσική σας κατάσταση. Η διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής διαδικασίας αποκατάστασης μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, αλλά με το σωστό πλάνο μπορείτε να επιτύχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Γι' αυτό συγκεντρώσαμε μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να παραμείνετε σε φόρμα καθώς ο καρπός σας ανακτά τη δύναμή του.

      Εάν νιώθετε πόνο στον καρπό σε ασκήσεις όπως η γιόγκα, κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης ή των ασκήσεων με χρήση του σωματικού βάρους, δοκιμάστε να μεταφέρετε το βάρος σας στους βραχίονες αντί για τα χέρια σας. Επίσης, το μόνο που χρειάζεστε για την ιδανική εκγύμναση του κορμού είναι ένα στρώμα γυμναστικής και λίγη αποφασιστικότητα. Οι ασκήσεις για τα πόδια, οι κοιλιακοί και οι παραλλαγές σε πάγκο είναι εξαιρετικοί τρόποι εκγύμνασης της βασικής ομάδας μυών του κορμού. Επιπλέον, τα λάστιχα γυμναστικής, τα οποία συχνά παραβλέπονται στο γυμναστήριο και υπάρχει προτίμηση για τα όργανα βαριάς χρήσης, αποτελούν έναν πολύ καλό τρόπο για να κάνετε διατάσεις και να δουλέψετε τους μυς με εντελώς διαφορετικό τρόπο.

      Είναι η καλύτερη στιγμή να εστιάσετε στο κάτω μέρος του σώματος. Το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο και η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης θα ανεβάσουν τους καρδιακούς παλμούς σας σε χρόνο μηδέν. Επίσης, μπορείτε να εστιάσετε στις ασκήσεις με βάρη για το κάτω μέρος του σώματος, όπως το βαθύ κάθισμα με μπάρα, που είναι ο ιδανικός τρόπος για την ενδυνάμωση όλου του σώματος.

      Να θυμάστε ότι πρέπει να επιλέξετε έναν νάρθηκα καρπού που να στηρίζει τον καρπό κατά την άσκηση. Ο σωστός νάρθηκας μπορεί να παρέχει στήριξη σε έναν τραυματισμένο καρπό. Δείτε τη σειρά Futuro με τους νάρθηκες και τα στηρίγματα καρπού για να επιλέξετε την κατάλληλη λύση για εσάς.

      Η διατροφή παίζει επίσης σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης και δεν είναι κάτι που πρέπει να αμελήσετε. Λαμβάνοντας τη σωστή ισορροπία καλών λιπών, υδατανθράκων και πρωτεϊνών, θα δώσετε στο σώμα σας τα δομικά στοιχεία που χρειάζεται για την αποκατάσταση. Επιπλέον, θα επισπεύσετε τη διαδικασία αποκατάστασης και θα βοηθήσετε το σώμα σας να επανέλθει πλήρως.

      Τέλος, γιατί να μη συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία; Ένας εκπαιδευμένος φυσικοθεραπευτής ή ένας προσωπικός προπονητής μπορεί πραγματικά να σας δώσει το κίνητρο και να σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε στους στόχους σας, ακόμα και κατά τη διάρκεια αποκατάστασης από τον πόνο στον καρπό. Ανάλογα με τη σοβαρότητα του τραυματισμού σας, μαζί του μπορείτε να σχεδιάσετε ένα πρόγραμμα που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης και δύναμης χωρίς να επιβαρύνετε περαιτέρω τον τραυματισμό σας.

      Μην ξεχνάτε ότι χρειάζεστε μια αρχική περίοδο ξεκούρασης μετά τον τραυματισμό, η οποία προάγει την επούλωση.