1. Προϊόντα Στήριξης FUTURO™
  2. Συμβουλές & Μυστικά
  3. Πώς να μειώσετε τον πόνο στο γόνατο μετά το τρέξιμο
  • Πώς να μειώσετε τον πόνο στο γόνατο μετά το τρέξιμο

    • Οι περισσότεροι δρομείς –ειδικά αυτοί που κάνουν πολλά χιλιόμετρα προπόνησης ή λαμβάνουν μέρος σε μαραθωνίους – κάποια στιγμή έχουν νιώσει πόνο στα γόνατα μετά το τρέξιμο. Για κάποιους, οι παγοκύστες αποτελούν μέρος του προγράμματος μετά από κάθε προπόνηση. Άλλοι επιβάλλονται στο σώμα τους με τη σκέψη και απλά περιμένουν να περάσει ο πόνος – μέχρι την επόμενη φορά που θα τρέξουν.

      Μια καλύτερη λύση θα ήταν να αποφευχθεί εντελώς η ενόχληση και ο καλύτερος τρόπος για να στηρίξετε τα γόνατά σας για να τρέξετε είναι να σταθεροποιήσετε την άρθρωση του γόνατος και να εξασφαλίσετε αποτελεσματική κίνηση προς τα εμπρός. Μάθετε πώς να μειώνετε τον πόνο στο γόνατο με τις χρήσιμες συμβουλές μας.


    • Κρατήστε σταθερές και δυνατές όλες τις αρθρώσεις για να αποφύγετε τους τραυματισμούς

      Όταν τρέχουμε ή περπατάμε τα πόδια μας, οι αστράγαλοι, τα γόνατα και οι γοφοί συνεργάζονται για να μας ωθήσουν προς τα εμπρός. Εάν ένα μέρος του σώματος είναι αδύναμο ή τραυματισμένο ή εάν κάνουμε προπόνηση όταν δεν είμαστε σε φόρμα, διατρέχουμε τον κίνδυνο να διαταράξουμε τον φυσικό μας ρυθμό και να προκαλέσουμε προβλήματα σε όλο το σύστημα κίνησης του σώματός μας.

      Αν έχετε νιώσει πόνο στα γόνατα μετά το τρέξιμο, στην προπόνηση ή σε αγώνα, δεν χρειάζεται να αποδεχθείτε τη δυσφορία ως μέρος της διαδικασίας. Πάρτε μέτρα για να βελτιώσετε τη φόρμα σας. Συμβουλευτείτε έναν εκπαιδευτή, προπονητή ή ειδικό αθλητικών τραυματισμών για να αξιολογήσει τον τρόπο βάδισης και την τεχνική σας και, στη συνέχεια, επιλύστε τα τυχόν προβλήματα. Ζητήστε από τον προπονητή να σας συστήσει ασκήσεις σταθεροποίησης για την πρόληψη ή την ανακούφιση του πόνου στο γόνατο που σχετίζεται με το τρέξιμο. Εάν δεν έχετε πρόσβαση σε επαγγελματική βοήθεια, αναζητήστε πόρους όπως το Runner's World για κλασικές ασκήσεις σταθεροποίησης, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του πόνου στα γόνατα και τους αστραγάλους σας.


    • Οι επιδεσμικές ταινίες και οι νάρθηκες μπορούν επίσης να βοηθήσουν

      Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, οι επίδεσμοι και οι νάρθηκες, όπως η FUTURO™ Ελαστική Επιγονατίδα με Σύστημα Στήριξης, μπορούν να παρέχουν την απαραίτητη στήριξη και σταθερότητα και να βελτιώσουν την ικανότητά σας να αντεπεξέρχεστε. Φυσικά, οι οξείς τραυματισμοί απαιτούν επαγγελματική φροντίδα και θεραπεία, όπως και ο χρόνιος πόνος στις αρθρώσεις. Ο γιατρός ή ο προπονητής σας μπορεί να συστήσει το σωστό επίπεδο συμπίεσης και σας συμβουλεύσει σχετικά με το πώς και πότε να χρησιμοποιείτε την επιγονατίδα. Για λίγη επιπλέον στήριξη όταν κάνετε προπόνηση με τραυματισμένο γόνατο, οι μη συνταγογραφούμενες επιγονατίδες μπορούν να σας δώσουν τη σταθερότητα που χρειάζεστε για να συνεχίσετε την αποκατάσταση.

      Εάν τα γόνατά σας είναι υγιή και χωρίς πόνο και θέλετε να τα παραμείνουν έτσι, κάντε προληπτικά ασκήσεις σταθεροποίησης που έχουν σχεδιαστεί για την ενίσχυση των μυών και των τενόντων που σχετίζονται με την άρθρωση του γόνατος. Οι δυνατοί συνδετικοί ιστοί παρέχουν την καλύτερη δυνατή στήριξη του γόνατος για το τρέξιμο.