1. Προϊόντα Στήριξης FUTURO™
  2. Συμβουλές & Μυστικά
  3. Καθημερινές διατάσεις για την πελματιαία απονευρωσίτιδα
  • Καθημερινές, αποτελεσματικές διατάσεις για την πελματιαία απονευρωσίτιδα

    • Καθημερινές διατάσεις για την πελματιαία απονευρωσίτιδα

      Στην προσπάθεια να έχουν μια καλή φυσική κατάσταση και καλύτερη υγεία, πολλοί άνθρωποι – κυρίως όσοι κάνουν τζόκινγκ – ξεκινούν ένα πρόγραμμα άσκησης με το οποίο πιέζουν το σώμα τους πολύ γρήγορα. Ένα υπερβολικό πρόγραμμα τρεξίματος μπορεί να προκαλέσει ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων, από φουσκάλες έως σοβαρές ανησυχίες για αρθρώσεις, συμπεριλαμβανομένων όλων των ενδιάμεσων καταστάσεων. Η πελματιαία απονευρωσίτιδα είναι μια από αυτές τις «ενδιάμεσες» κακώσεις και μια από τις πιο κοινές αιτίες πόνου στην πτέρνα σε δρομείς, περιπατητές και άτομα με μεγάλες χρονικές περιόδους ορθοστασίας.


    • Τι είναι η πελματιαία απονευρωσίτιδα;

      Η πελματιαία περιτονία είναι μια παχιά ταινία συνεκτικού ιστού που διατρέχει κατά μήκος το κάτω μέρος του ποδιού, από το οστό της πτέρνας έως τα δάχτυλα των ποδιών. Το υπερβολικό τρέξιμο ή η ορθοστασία μπορεί να καταπονήσει την πελματιαία περιτονία, προκαλώντας μικρές ρήξεις που οδηγούν σε ερεθισμό, φλεγμονή και πόνο στην πτέρνα - κάτι που συνήθως είναι πιο αισθητό όταν κάνετε τα πρώτα βήματα όταν σηκώνεστε από το κρεβάτι ή την καρέκλα όπου ήσασταν για πολύ ώρα.

      Η πελματιαία απονευρωσίτιδα θα πρέπει να διαγνωστεί και να θεραπευτεί από γιατρό, προπονητή ή άλλον επαγγελματία του κλάδου υγείας. Μπορεί να συστήσουν τη χρήση παπουτσιών με καλύτερη στήριξη, εξατομικευμένα προϊόντα στήριξης, διατάσεις ή έναν συνδυασμό αυτών. Οι διατάσεις αποτελούν μέρος σχεδόν κάθε προγράμματος αποκατάστασης της πελματιαίας απονευρωσίτιδας.


    • Συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον προπονητή σας για βοήθεια

      Η πελματιαία απονευρωσίτιδα θέλει χρόνο για να θεραπευθεί. Οι περισσότεροι επαγγελματίες συνιστούν ξεκούραση του ποδιού, αποφυγή της άσκησης, η οποία μπορεί να καταπονήσει περαιτέρω την πελματιαία περιτονία, και επιθέματα πάγου στην πτέρνα αρκετές φορές την ημέρα. Ο έντονος ή χρόνιος πόνος μπορεί να απαιτεί πιο συστηματική θεραπεία, αλλά η πρόσθετη στήριξη της καμάρας, ο έξυπνος τρόπος άσκησης, και οι διατάσεις του ποδιού το πρωί πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι συνήθως παρέχουν κάποια ανακούφιση. Ο γιατρός, ο φυσικοθεραπευτής ή ο προπονητής σας μπορούν να περιδέσουν το πόδι σας για προσωρινή στήριξη, ενώ περιμένετε να δείτε έναν ειδικό στη στήριξη αρθρώσεων.


    • Κάντε τις διατάσεις κάθε μέρα για να έχετε υπό έλεγχο την πελματιαία απονευρωσίτιδα

      Οι διατάσεις για την πελματιαία απονευρωσίτιδα συμβάλλουν στη διατήρηση μιας υγιούς, δυνατής και λιγότερο ευάλωτης στις ρήξεις πελματιαίας περιτονίας. Οι περισσότερες διατάσεις για τον πόνο της πτέρνας δεν απαιτούν ειδικό εξοπλισμό. Πολλοί προπονητές συνιστούν τη χρήση μιας πετσέτας για τις πρωινές διατάσεις. Τοποθετήστε το πόδι σας σε μια τυλιγμένη πετσέτα, κρατήστε τις δύο άκρες της και τραβήξτε απαλά προς το μέρος σας για να τεντώσετε την καμάρα του ποδιού. Η κύλιση του πέλματος πάνω σε μια μπάλα ή σε έναν κύλινδρο μπορεί να είναι αποτελεσματική, καθώς και το να τραβήξετε προς τα επάνω τα δάχτυλα του ποδιού με το χέρι σας.

      Οι νάρθηκες νύχτας, όπως ο FUTURO™ Νάρθηκας Νύχτας για Πελματιαία Απονευρωσίτιδα, μπορούν να σας βοηθήσουν να τεντώσετε το πόδι σας και να νιώσετε καλύτερα ακόμα και κατά τη διάρκεια του ύπνου. Συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον προπονητή σας για την κατάλληλη θεραπεία που θα ακολουθήσετε στο σπίτι για την ανακούφιση από τους πόνους της πελματιαίας απονευρωσίτιδας.