1. Προϊόντα Στήριξης FUTURO™
  2. Συμβουλές & Μυστικά
  3. Τα πρώτα 5 βήματα για την αντιμετώπιση του πόνου στο γόνατο
  • Κάντε τα πρώτα 5 βήματα για την αντιμετώπιση του πόνου στο γόνατο

    • Πώς να ανακουφίσετε τον πόνο στο γόνατο και να διατηρήσετε έναν πολυάσχολο τρόπο ζωής χωρίς να επιβαρύνετε περαιτέρω τον τραυματισμό

      Ο πόνος ή η δυσφορία στο γόνατο μπορεί πραγματικά να βάλει τη ζωή σας στην αναμονή, ειδικά αν έχετε έναν ενεργό τρόπο ζωής. Πολλοί από εμάς έχουμε αντιμετωπίσει πόνο στο γόνατο κάποιο στιγμή είτε από το τρέξιμο, είτε από την υπερπροσπάθεια κατά τη διάρκεια αθλήματος, ή απλώς από τη φυσιολογική φθορά της άρθρωσης.

      Σε αντίθεση με τους τραυματισμούς στους ώμους, τους καρπούς ή τα χέρια όπου μπορεί κάποιος να αποφύγει την καταπόνηση της επώδυνης περιοχής, η αποφυγή επιβάρυνσης του γονάτου σε μια συνηθισμένη πολυάσχολη εβδομάδα αποτελεί πρόκληση.

      Η μέθοδος PRICE (Προστασία, Ξεκούραση, Παγοθεραπεία, Συμπίεση, Ανύψωση) προσφέρει 5 βήματα για την ανακούφιση από τον πόνο στο γόνατο και την ελαχιστοποίηση των συνεπειών του άμεσου τραυματισμού, επιταχύνοντας τη διαδικασία αποκατάστασης:


    • Προστασία

      Το πρώτο βήμα μετά από έναν τραυματισμό στο γόνατο είναι να παρέχετε στήριξη στο γόνατό σας. Το στήριγμα που θα επιλέξετε είναι πολύ σημαντικό και εξαρτάται από το επίπεδο στήριξης που χρειάζεται το γόνατό σας. Τα Προϊόντα Futuro διαθέτουν μια σειρά προϊόντων που προσφέρουν διαφορετικά επίπεδα στήριξης.


    • Ξεκούραση

      Βάλτε τα πόδια σας ψηλά όσο πιο σύντομα και όσο περισσότερο μπορείτε, ειδικά κατά το κρίσιμο πρώτο 24ωρο. Αποφύγετε οποιαδήποτε καταπόνηση και αφήστε τον πόνο να καταλαγιάσει για να ξεκινήσει η θεραπευτική διαδικασία. Η ανύψωση του γονάτου μειώνει το πρήξιμο και σας βάζει σε διαδικασία αποκατάστασης.


    • Παγοθεραπεία για τον πόνο στο γόνατο

      Ανάλογα με το είδος του τραυματισμού και εάν υπάρχει ή όχι φλεγμονή, η κρυοθεραπεία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πρηξίματος. Η κρυοθεραπεία είναι καλύτερο να εφαρμόζεται μετά από την κίνηση και να υπάρχει η δυνατότητα ξεκούρασης, καθώς μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή, να μουδιάσει την περιοχή και να μειώσει τη ροή του αίματος.


    • Συμπίεση

      Σύμφωνα με το NSMI, η συμπίεση βοηθά στη μείωση της φλεγμονής και του πρηξίματος. Η σφιχτή περίδεση (αλλά όχι πολύ σφιχτή) της περιοχής γύρω από το γόνατο μπορεί επίσης να βελτιώσει τη ροή του αίματος, εάν ήσασταν αδρανής.


    • Ανύψωση

      Η ανύψωση του τραυματισμένου γονάτου υψηλότερα από το επίπεδο της καρδιάς βοηθά στη μείωση του πρηξίματος. Είναι ένας απλός, αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να επαναφέρετε το γόνατο στην πλήρη ικανότητα συγκράτησης του βάρους.

      Φροντίστε να συμβουλευθείτε έναν γιατρό ή φυσιοθεραπευτή για να μάθετε συγκεκριμένες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε ώστε να ανακτήσετε τη δύναμη στο γόνατο. Να συμβουλεύεστε πάντα έναν επαγγελματία του κλάδου υγείας, εάν δεν είστε βέβαιοι για το τι είναι καλύτερο για εσάς.